La ciutat no s’atura, la nit sua la seva història evocant la ciutat romana d’August i el món medieval, que continua fins avui com a centre de representació polític i institucional. La ruta discorre entre els focus que configuren la trama urbana gòtica i conformen els barris històrics del nucli més vell de la ciutat, un autèntic magma de significació.
Els edificis -Santa Maria del Pi, Santa Anna, la Catedral o el Palau Reial, entre altres; les places i carrers -Sant Felip Neri, la Plaça Reial o la potent Rambla- i barris tan paradigmàtics com el dels jueus expressen vívides textures i parlen del seu intens passat. La immersió a la ciutat esdevé en una experiència enriquidora feta per a viatgers.
Preu – 50 €
Dia Dijous i dissabtes 19.00 h (anglès) Divendres 19.00 h (català / castellà)
Durada 3 h
Punt de trobada
Font de Canaletes. Al començament de la Rambla (vegeu plànol)* Cal presentar-se 10 minuts abans de la sortida.
La tarifa es pagarà mitjançant PayPal https://www.paypal.com/ un mínim de 48 hores abans del dia de la ruta. Us heu d’adreçar a: architour@coac.cat
Un cop efectuat el pagament, els participants rebran un correu electrònic d’architour conforme la ruta està reservada (pagada)
S’admet cancel·lació segons les següents condicions:
– Fins a 48 hores abans de la ruta: es reemborsarà el 50% de la tarifa.
– Passades aquestes 48 hores: la tarifa no és reemborsable.
S’hi inclou l’entrega d’un dossier complet de la ruta i una copa final a la terrassa panoràmica d’un hotel per gaudir de les vistes de Barcelona.
(Barri Gòtic Nocturn) (vegeu HOME ARCHITOUR)